Dagens Fail!!

Kono här och gästbloggar lite på hellmando's blogg! Idag ska jag härma knappen & hakim från NRJ's morgonshow och köra en Kono hatar!

Det jag hatar mest idag är Robbie Williams!!!!




Robbie Williams för mig är ett skämt. En gammal sliten drogad räv som fortfarande tror att han har nått att ge världen. Nyligen släppt ett nytt album(sämsta ja hört) som för mig är bara ett patetiskt sätt att försöka få mer pengar. Jag säger bara så här. Robbie Williams ut ur garderoben, klipp dig, skaffa ett jobb och försvinn iväg med dina UFO polare för fan.


Dedicated to Johanna


Kommentarer
Postat av: Raga

Fan kamma till dig Steff! Robbie Williams är det bästa som hänt. Han är så jävla snygg, sexig och sjunger som en Gud! Du är bara avundsjuk!!!!!

'It's hard to be humble

When you're so fuckin' big

Did you ever meet a sexier

Male chauvenist pig?'

2010-05-17 @ 12:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0