Argt mail till Sl

Kontrollrapport‏
Från: Jonas hellman ([email protected])
Skickat: den 20 maj 2010 15:13:53
Till: [email protected]
 
Hejsan.
 
Jag satte mig på buss 124 mot Alvik kl 10.39 från grundläggarvägen idag den 20 maj 2010.
 
Jag känner mig kränkt och berövad av denna bot som de två kontrollanterna gav mig på 1200 kronor.
Jag vet mina rättigheter och känner även till efter att ha efterforskat lite i vad en kontrollant egentligen får göra och inte får göra. Att ta ens plånbok och leta igenom den efter en leggitimation samt att även inte låta mig stiga av på den hållplats som jag skulle av vid känns overhört fel utav er/kontrollanterna. Eftersom jag inte fick hoppa av för att ta nockerbybanan kom jag även sent till mitt arbete... Och därmed förlorad inkomst plus traktamente.
 
Jag kommer att betala in beloppet på 1200 kr inom 10 dagar vilket det står i klartext att jag ska göra MEN jag kommer även se till att lägga in en polisanmälan på er och de två kontrollanterna som betedde sig väldigt illa mot mig! Detta kommer jag att ta till högre instanter bl.a media då jag vet att det gärna skrivs om sådana fall.
 
Med vänliga hälsningar
 
Jonas Hellman
890221-****
 
mobil: 0739-808902
 
Kontrollrapport nr 668630
 

------------------------------------------------------------------------------------

Detta mail skickade jag med förhoppningar om att de skriver av min bot.

Kommentarer
Postat av: Malin

Att du ens orkar engagera dig:P tror inte att du är den första som försöker få sina böter makulerade..:P

2010-05-21 @ 01:41:27
URL: http://retniw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0