Skotta snö

Att skotta snö trodde jag aldrig skulle vara så jobbigt som det var. Jag, pappa och Anita har röjt bort flera kg snöig is.... Men nu är det klart! Sitter här och funderar på vad jag skall göra senare under dagen, om jag ska ta mig in till jobbet eller om jag bara ska vara hemma och ta det lugnt... Senare ikväll ska jag nog laga middag åt familjen eller dra in till stan och kolla på bio. Har nämligen ett möte idag tillsammans med Viktor Hedström, ansvarig för klubb Metro.
Tänkte passa på att tipsa er om att lördagen som kommer, då melodifestivalen är så tycker jag att du och dina fina vänner skall ta och komma till Metro, vi kommer att försöka sätta upp stora skärmar så man kan kolla på melodifestivalen och förkröka med oss. Det blir helt enkelt LÖRDAGS MYS!
Nu ska jag försöka ta och äta något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0