Natti natti

Här står jag och borstar tänderna... Och det är väldigt viktigt för annars kommer tandtrollen och börja gräva efter guld sa min tandläkare!
Det är nämligen dags för mig att bädda ner mig under täcket och hålla om min kudde! Börjar få lite ångest över att mitt alarm kommer att ringa om 7 timmar och 39 minuter.. Ska inte alls bli kul att gå upp imorgon men vad ska man göra...??
Sitter och funderar på vad jag ska drömma om, kanske blir det dig som jag kommer träffa i mina drömmar, vem vet? ;)
Har inte så mycket mer att säga än God Natt Svea Rike.
Juste, klarade ut Heavy Rain nyss och det var ett grymt spel! Så om ni inte testat det så se till att göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0