Mer snö? Nej tack

Och så kom det mer snö... Som jag sagt, jag blir inte förvånad. Jag tycker synd om oss, svenskar som måste lida av det svenska klimatet. Första riktigta vårdagen var i lördags, och nu är det kallt och snön har kommit tillbaka!!!


Är så trött på att klä sig varmt, är trött på att behöva frysa när man går till bussen och är riktigt trött på att vägarna är vita igen. Nu tycker jag att vi alla går ut med en varsin hårfön och smälter bort all snö, engång för alla!



Men annars är jag pigg och ganska glad idag. Sitter på jobbet och går i genom 33 mail som jag fått, var ju borta under torsdagen och fredagen, så jag har en del att ta igen nu. :/

Något annat att tillägga?? Hmm, kanske blir det en filmkväll med pojkarna idag?
Eller bio?? Jag vill verkligen gå på bio, vet inte vad det är med mig och bio, just love it!

Tycker att Alle ska ta och ringa mig...!
Han brukar vara bra att planera något tillsammans med! :D


Kommentarer
Postat av: Linda

vi kan gå på bio imorgon!! :D

2010-03-22 @ 12:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0