Måndag.

Blogg torka.

- Vad har jag gjort idag?

Steg upp ur sängen vid kl 07.23.
Ställde mig i duschen, gick och åt frukost, en knäcke macka.
Gjorde iordning mig.
Gick till bussen.
Gick på bussen.
Steg av bussen.
Steg på tvärbanan.
Sa hej då till Linda.
Steg av tvärbanan.
Gick till jobbet.
Tog en kaffe, nu är klockan 09.05
Loggade in på mailen, BANG 7 olästa.......
Ringde några samtal....
Morgonmöte.
Kötta!!
Lunch! :D Vart gårdagens mat.
En kopp Kaffe.
Lite rast, kollade på Ballar av stål. HAHA
Gjorde lite narr av Pennie... (Jobbigt VA?)
Jobb, jobb, jobb...
Slutade.
Gick mot tvärbanan.
Knuda ringde mig.
Gick av tvärbanan.
Lämnade nycklar till Malin.
Tog bussen hem.
Tryckte i mig lite mat.
PRISA SKATTEÅTERBÄRINGEN!!!!! :D

Och nu blir det promenad med Assor och Jim.

Later on!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0