Lördag.

God morgon eller god eftermiddag, lite sen med mitt bloggande idag då jag gick upp vid kl 10.00 och gjorde mig en riktigt god frukost!
Nu skall jag bege mig mot Tyresö centrum, blir en lite promenad tillsammans med Linda! :)
Skall förbi systemet för att inhandla lite små godis... Därefter ska jag nog kolla runt lite om jag kanske kan hitta mig ett par nya hörlurar!
Ikväll blir det middag här hemma med familjen och mina bonus syskon, bi har bjudit in pappas bäste kollega från jobbet! En riktigt skojare. Så det blir till att tala engelska till middagen.
Efter detta ska jag och vännerna förfesta och sen bär det av mot Metro, kommer stå på lilla golvet och spela några repiga LP skivor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0