Helgen.

Hallå där! Inte meningen att jag missat att blogga under gårdagen. Det var nämligen så att jag hade en helskön söndag med film och mys!
Något som jag inte haft på ett tag.....

Så vad har hänt under helgen? Under lördagen hade vi besök av pappas kollega och hans familj, riktigt trevligt. Det bjöds på en grym middag och en underlig efterrätt, glassbomb. Senare under kvällen kom vännerna över så förfestade vi lite tillsammans med melodifestivalen, tycker att Eric Saade gjorde ett grymt uppträdande och Anna som sjöng vinnarlåten var ett skämt, visst hon har en grym röst men förstår inte hur Svenska folket kan rösta fram henne till Oslo..... PINSAMT! Vi kommer inte ha en chans, anser jag!

Så en kort sammanfatting av bilder från helgen.

 Glassbomben
 David Gunther @ Metro
 Nattamat på donken, en klassiker.
Gårdagens middag, en vegitarisk wook.
 Söndagsfilmen, 7 av 10

Vad mer ska man skriva om helgen??? Kommer inte på så mycket mer, hade en väldigt bra helg som jag tillbringade tillsammans med Linda och vännerna. Tack för allt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0