.

Hallå där!

Förlåt för en taskig uppdatering med riktigt dåliga inlägg, hänvisar till gårdagen.

Idag är det en ny dag, lilllördag! :D Och imorgon är det skärtorsdagen, ska nog hänga på plattan hela dagen med en deppig utstyrsel och en liten fickkniv. Hahaha!
Typ något i den här stilen hade jag tänkt mig... Vad tror ni om det?

Igår var jag och shoppade, vart en ny tröja från Red collar project.
Grymt somrig måste jag ta och säga!

Vart en middag inne på Söder, hos Kina farbror. Vilken jäcla skojjare han är, "che che!"

Därefter hem med magknip, trodde jag skulle döööö... Eller kanske spy, något som jag fick i maten var inte helt okej. Men jag hade trevligt sällskap vid min sida så jag somnade ganska så fort.

Idag mår magen mycket bättre!

Men men.

- Back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0