En låång natt.

Igår var det som sagt fredag och det firade jag! Efter en tung dag på jobbet med mycket press så avslutades arbetsdagen med ett månadsmöte och lite dricka! Kanske inte så lite dricka. Men det var riktigt trevligt!
Vi tackade av tre stycken som har jobbat hos oss och hade lite små lekar, hela havet stormar!! Hahaha! :D
Där efter bar det av till skanstull på klubb Metro, första fredagen på länge som jag inte jobbade på Metro.
Jag träffade upp Alex "snobben" som vi kallar honom och så började vi röja runt på stan. Från Metro till Sturecompagniet där vi festade ordentligt! Tyvärr så var jag kanske inte den snällaste personen på denna jord igår eftersom jag lämnade en viss person vid utkanten eftersom Snobben hindrade mig från att vara med dig under nattens gång! Därför blev det som det blev.
Juste! Jag träffade Greven också.... Hahahahaha! Vilken jävla lirare! Hoppas att shoten smakade väl Peder?
"Super system!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0