desperat housewives

Resultat 110 av ungefär 18 200 000 vid sökning efter desperat housewives. (0,10 sekunder)
google.se
Okej, Desperat housewives är nog ett ganska populärt program som just nu går på kanal 5 på min tv... Jag har aldrig riktigt förstått vad det är som får alla tjejer, kvinnor, mammor etc att fästas vid denna serie. Men något måste det vara? Jag kan inte säga att jag riktigt förstår mig på vad serien går ut på? Vart är den röda tråden? Eller kanske man måste se från avsnitt 1 för att förstå säsong 6, avsnitt 14? känns som att det är ganska meningslöst. Får nog bara leva med att den kvinnliga sida älskar serien. Så killar, om ni någon gång planerar en trevlig kväll med mat, vin, godis film osv.... Så glöm inte att vid klockan 21.00 en tisdag så kommer tjejen att sitta fastklistrad framför tvn under 1 timme.
Juste, under tv-reklamen kan ni passa på att kanske bjuda till lite och fråga om ert sällskap vill ha något så kommer ni att lyckas att ge henne den bästa kvällen på länge.
En tjej kommer att uppskatta detta jätte mycket!..............
Men men, bara att vi killar får hålla ut.
Och till er killar som gillar denna serie så är det bara att köra fullt ut, testa att erbjuda en tjej på krogen att komma hem till dig på tisdagen för att se desperat housewives? Hon kommer absolut att säga JA! :P
"IRONI"

Kommentarer
Postat av: Alle

Första säsongen e as bra!

2010-03-23 @ 21:53:42
Postat av: Jonas

De andra då?

2010-03-23 @ 21:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0