Hot Tub Time Machine


- Ikväll kommer Alex, och kanske Gurra hänger med och förgyllar denna kvällen med lite film.
Hot Tub Time Machine blir det i vilket fall..
Får se om det är något att ha, men måste börja skratta igen!.....
Gårdagens film A-team fick mig att skratta lite. Men inte tillräckligt! Måste börja bli glad och sluta oroa mig.

"Jonas Hellman, Linda klarar sig jätte bra ska du se. Ni kommer snart att hålla om varandra igen!"
Det får jag höra från mamma, vännerna och mormor!

Tack till er, jag vet att det kommer bli så bra så! Men jag är så förbenat kär i denna tjej, känns som första kärleken all over again, och då menar jag verkligen första kärleken!

Jag ska skärpa mig! Jag vet och hoppas verkligen på att det mamma och de andra säger till mig verkligen kommer att stämma! Och jag tror på dig Linda. Vet att vi kommer att hålla ihop, bara vi vill vilket jag vet att vi vill! :D

Nej, nu ska jag ställa in min disk i maskinen och bara andas ut efter en tung dag på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0