Bio med vännerna

- Det här är killen, Gurra som blir nekad att köpa snus! ^^
Hahahahahahahaha, vi försökte att hjälpa dig men alla vi andra vart nekade trotts leg.
Ikväll såg vi pöjkar på The A-Team, vilken film. Hade svårt att skratta då tankarna i huvudet vägrade att försvinna.
What to do?? Satt under filmen och var nära på att göra ett Cp-ryck, hej en taxi till arlanda! Första bästa planet till Sunny B! Nu ska jag festa och överraska min älskling Linda.
Men eftersom jag sitter och bloggar så gick jag inte så långt.
Just nu går Melissa Horn i mina hörlurar! Lindas favorit artist kanske?
Inte går det saken lättare. <3
Juste, tänkte passa på att meddela dig, Linda att jag kommer att vänta på att se........
Så det så!
Natti, natti bloggen!
You are in my mind! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0