Trevligt sällskap!

Idag har jag jobbat och jobbat...! Inget ovanligt i min vardag direkt, men det blir ju alltid pengar i slutändan!
Så vad har hänt idag då? Har haft en mycket trevlig eftermiddag/kväll tillsammans med denna tokiga tjejkompis Sandra som jag inte träffat på jäääääätte länge "typ"..

Vi tog oss in till stan, eller jah hon överraskade/skrämde mig på tunnelbanan... Trodde jag skulle möte henne vid gamla stan som planerat. Men icke sa nicke!

Men men, vi tog oss till ett trevlig litet fik som heter kronan? Tror jag, rätta mig om jag har fel. :)
Vi pratade en massor och du fick mig att skratta några gånger! Tack för den!

Kändes väldigt kul att kunna sitta och prata en massa skit och så, något som jag inte gjort på länge... Det är nämligen så att jag inte har så många tjejkompisar...

Men, just nu ligger jag här i sängen, vet inte om jag ska kolla på en film eller bara försöka sova i denna värme, fick nyss ett sms av min "chef" vet inte vad hon är riktigt då våran nuvarande chef fått kicken! Men men, jag ska tydligen stänga butiken så får lite sovmorgon, aldrig fel! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0