heavy rain.

- Torsdag var det idag? Eller hur? :)

Måste ju börja mitt inlägg med att säga att vädret har vart super! Ganska mysigt med regn och åska men det kunde vart mysigare om du var här och inte låg hemma och var sjuk ;D

Jag har inte gjort allt för mycket, drack ett glas rött till matlagningen då jag gjorde något nytt, blandade köttfärs, beacon, två äggulor, fetaost, soltårkadetomater, rödvin, kryddor, chili och lite annat tillsammans som jag sedan rullade ihop till små avlånga köttbullar... något i den här stilen såg dom ut, <===>... Hahaha!

Just nu har jag kommit hem efter att jag och lillebror jocke åkte och storhandlade lite mat till hushållet. Usch, jag är trött och vill lägga mig ner för att kolla på en film, men inte utan dig sjukling, fegis, muppsnygging! :)

Här kommer en låt till er också! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0