Ringa banken eller ta dem?

Ur e24.



- En amerikansk kvinna hittade 88 miljarder dollar, motsvarande nästan 635 miljarder svenska kronor, på sitt bankkonto. Det rapporterar tidningen Daily mail. 

Istället för att spendera pengarna valde kvinnan att kontakta sin bank, Suntrust. Svaret blev att banken inte kunde hjälpa henne.
– Min man pratade med tre olika personer på banken och ingen kunde säga hur pengarna hamnat på kontot eller hur problemet skulle lösas, berättar hon för nyhetskanalen NBC.

Banken beslutade sig för att frysa kontot över helgen.
– Jag hävdar inte att de 88 miljarderna är mina, bara de 150 dollar jag hade där från början. Nu har jag inte ens tillgång till dem, säger hon.

Banken försöker nu lösa problemet så att kvinnan kan använda kontot igen.
-------------------------------------------------------------------------------------

Hur hade du gjort??
Jag vet inte riktigt vad jag skulle ha gjort om jag upptäckte så mycket pengar på mitt bankkonto.
Hade nog öppnat ett konto i en utländskbank, för över 2/3delar av summar och flytt landet.
Köpt mig en ny identitet och levt livet på en paradisö!

Någon som hade gjort som mig??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0