ny dag, nya uppdrag

Kändes skönt att det var sol när jag vaknade till liv utav min mobil somm ringde 07.10. Det var inte lika roligt att ta mig upp ur sängen där en underbar människa låg och sov.

Igår kväll var jag inne i stan, jag och Linda trottsade vädret och tog oss in för att äta middag och senare kolla på bio, vart Alice i underlandet.! Haha, en jävligt flummig film men jag fick mitt skratt allt!

Slutar aldrig att farsineras av att du lyckas att somna under en film eller bio! Söt!

- Just nu sitter jag på jobbet igen, fastklistrad framför mailen med en kopp kaffe i handen. Allt är som vanligt utom att jag känner mig utvilad för en gångs skull. Behövde verkligen dom här dagarna off från kontoret. Slippa att behöva tänka så mycket och stressa som ett djur.

Det har vart en underbar påskvecka! Mer än det vill jag inte skriva ut! ;)

Oooh fuck! Ska springa iväg på ett möte om 10 min!!!!!!!

Later on!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0