Jönköping is the...

... Shit!

Grymt bra drag i Jockes och Kims lägenhet, musiken pumpas av deras grannar... Lugn och ro?? NEJ?
De verkar bo i någon form av kolloni/mentalsjukhus/sinnessjukhus som är omgjort till ett studentboende...
Man måste ta sig igenom 5 låsta dörrar och gå genom långa korridorer.

Så, jag har även hunnit vara på bolaget, herre gud. Alla kollar snett på en och tanten i kassan kollade på mitt legg 7 gånger innan jag fick betala. Hallå, jaaa, jag kommer från storstaden och ingen håla. Kan jag få mitt legg och betala?? Tack! :D

Nu bär det av mot Jönköpings city, vi ska fika och lalla runt lite. Får se om man hittar något.

PS, tydligen så drivs alla bussar här i staden av biogas som kommer från deras soppor som dom kastar... TREVLIGT!

Jönköping får av mig, 3 av 5 våfflor. Men kvällen är inte över så vem vet? kanske får den en till våffla av mig!

Later on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0