Helgen.

- Till och börja med så har det vart en spännande helg, i fredags så vart det lite fredagsmys med Linda och vännerna. Vi gillade gott och drack oss småfulla.

- Under lördagen gick jag och Linda upp ganska tidigt, kl 11.00 tror jag.. Vi tryckte i oss en god frukost och gjorde iordning oss för att sedan cykla mot Tyresö Centrum. När vi väl anledde i centrum så gick vi raka vägen mot systembolaget för påfyllning till kvällen, därefter bjöd jag Linda på en fika. Vart Ben & Jerry´s! Älskar deras glass!!!

Därefter förbi ICA och hem för att börja förbereda för kvällen, juste Alex och Alle kom förbi lite tidigare för att kolla på hockeyn... Inget som intresserar mig så jag tog hand om matlagningen =)

Efter att vi tryckt i oss maten kom folket... Förkrök sedan Metro!
Tycker att kvällen vart lyckad men det var en väldigt underlig kväll... :p

- Söndag... Aaahh... Bakis!!! Städa och laga mat till Linda, Alle och Adde.. Hahaha!
Jag var lite elak och gick upp med två kastrulllock och slog dem mot varandra för att få upp Adde ur sängen! ;)

Vad hände sen? Jag och Linda somnade, vaknade, duschade sedan lagade jag en hemmagjord pizza... Film och godis vart det sen. Tyvärr så tyckte Linda att filmen var lite småkonstig så jag offrade mig att se ett avsnitt av desperate housewives... ^^

Så hoppas att er helg har vart lika trevlig och god som min var!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0